مواد اسپری پلی یورتان

مواد اسپری پلی یورتان

 

این نوع اسپری یک محصول چند منظوره شیمیایی محسوب می شود که در کارهای مربوط به ساخت و ساز ک معمولا نیازمند اتصال، آب بندی و عایق سازی هستند مورد استفاده قرار می گیرند.فوم اسپری پلی یورتان از انواع فوم های سخت است.

این نوع فوم ها در بناهای از قبل ساخته شده،با اشکال های پیچیده و دارای ابعاد غیر هندسی و در بعضی از موارد برای عایق کردن آستری دکوراسیون داخلی بیرونی ساختمان ها از فوم اسپری پلی یورتان استفاده می کنند.

طول عمر فوم اسپری پلی یورتان با توجه به عوامل محیطی حداقل بین 10 تا 15 سال است و حشرات و باکتریها نمیتوانند در آن نفوذ کرده و رشد کنند.

امروزه در همه کشور های پیشرفته در پروژه های ساختمانی از فوم پولی یورتان استفاده میکنند.

 

انواع اسپری فوم پلی یورتان

 

1-اسپری فوم پلی یورتان سلول باز

2-اسپری فوم پلی یورتان سلول بسته

اسپری فوم پلی یورتان سلول باز: این نوع اسپری یک نوع از فوم پوششی پلی یورتان است که سلول های کوچک آن به طور کامل بسته نشدند.اسپری سلول باز چون از مواد شیمیایی کمتری استفاده میکند ارزان تر است و یک عایق بسیار عالی برای هوا و صدا میباشد.قابل استفاده در دیوار های داخلی یا دیوارهای بین واحد ساختمانی، زیر سقف ها و سرویس بهداشتی است و همین طور این نوع اسپری ها برای جلوگیری از بخار مانع خوبی نیست و بهتر است ک در فضاهای باز استفاده نشود.

اسپری فوم پلی یورتان سلول بسته: این نوع فوم از نوع بسیار متراکم تر با چگالی بیشتر نوع سلول باز است و ساختار سلولی ریز تر و فشرده تری دارد.بعد از تزریق این نوع فوم ها منبسط می شوند به چند برابر حجم اولیه می رسند و بعد از چند ساعت سفت می شوند.به دلیل این ویژگی هایی که دارد باعث شده تا فوم پاششی پلی یورتان به عنوان عایق رطوبت و عایق حرارتی، عایق صوتی در مکانهایی که به درزگیری و عایق کاری نیاز دارند مورد استفاده قرار گیرند.این نوع اسپری ها مانع بسیار خوبی برای بخار آب و هوا می باشد و برای فضا باز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ویژگی های فوم اسپری پلی یورتان

 

اسپری بسیار کاربردی است

یک نوع عایق الکتریکی و بسیار کاربردی است

در برابر رطوبت و گرما آب و بسیاری از مواد شیمیایی مقاوم است

قابلیت این را دارد بعد از حجیم شدن کامل برش داده شود و شسته شود، سنباده زده شود یا حتی رنگ شود

به بیشتر مواد یا مصالح ساختمانی چسبندگی دارد

 

قیمت مواد اسپری پلی یورتان

 

شرکت عایق بهینه گستر مواد اسپری پلی یورتان را با بهترین و مناسب ترین قیمت موجود و با مرغوب ترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. برای اطلاع از قیمت روز محصولات شرکت با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

جهت مشاوره رایگان و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید