فروش ساندویچ پانل در قم

ساندویچ پانل در قم

شرکت عایق بهینه گستر شرکتی با سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش  و ارائه خدمات انواع ساندویچ پانل با بهترین قیمت و کیفیت در ایران می باشد این شرکت انواع ساندویچ پانل سقفی، دیواری، پلی یورتان، پلی استایرن و... را با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می کند.

 

مزیت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل مقاومت بیشتری نسبت به مصالح ساختمانی دارد.

ساندویچ پانل در رنگ های متنوعی عرضه می­گردد.

ساندویچ پانل زیبایی بیشتری نسبت به مصالح ساختمانی دارد.

ساندویچ پانل در مقابل مصالح ساختمانی قیمت مقرون به صرفه ایی دارد.

 

 

ساندویچ پانل پلی استایرن درقم

این نوع از ساندویچ پانل ها در ساخت سازه ها بسیار کاربردی می باشند.این ساندویچ پنل در طرح ها و رنگ های متنوعی می باشند. این محصول به دلیل وزن سبکی که دارد بسیار کاربردی می باشد و از ویژگی های مهم آن نصب سریع آن می باشد.
این پانل در اجرای مختلف کارخانجات و ساختمان های صنعتی به کار می رود.

 

ساندویچ پانل سقفی در قم

یکی از پرکاربرد ترین ساندویچ پانل ها، ساندویچ پانل سقفی می باشد. این نوع از ساندویچ پانل ها همانطور که از اسمش پیداست در سقف سازه ها به کار میرود و به دلیل وزن سبک وگوناگون بودن در طرح ها و رنگ های متنوع، نصب سریع و آسان آن را به یک محصول پرفروش تبدیل کرده است.

 

ساندویچ پانل دیواری در قم

یکی دیگر از محصولات پرفروش ساندویچ پانل، ساندویچ پانل دیواری می باشد. این محصول از موادی مانند آلوزینک و گالوانیزه می باشد. ساندویچ پانل دیواری همانطور که از اسمش پیداست در دیواره سازه ها به کار می رود.

 

مزایای ساندویچ پانل دیواری

عایق در برابر سرما، گرما، رطوبت

قیمت مناسب و تنوع رنگ

بهداشتی و قابل شستشو

مقاوم در برابر باد و زلزله

مقاوم در برابر زنگ زدگی و حشرات

 

ساندویچ پانل سرد خانه ایی در قم

این ساندویچ پانل­ها دارای ضخامت 8 تا 20 سانتی­متری می باشد که از ترکیب پلی یورتان در بین دو لایه به کار می­رود. این ساندویچ پانل در سرد خانه­ها، ساختمان­های بزرگ و کارخانه­های صنعتی به­کار می­رود.

 

ساندویچ پانل پلی استایرن در قم

ساندویچ پانل پلی استایرن به طور گسترده در ساخت و ساز ها به کار می رود

این محصول دارای وزن سبکی می باشد و در رنگ­ها و طرح­های گوناگونی تولید می شود. این پانل در کارخانه­ها، مرغداری­ها و ساختمان­ها به­کار می­رود.

 

خرید ساندویچ پانل در قم

شما می توانید جهت خرید ساندویچ پانل با مراجعه به منو خرید محصولات در وبسایت عایق بهینه گستر ساندویچ پانل های ارائه شده را مشاهده کنید و برای ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

 

قیمت ساندویچ پانل در قم

جهت خرید ساندویچ پانل می­توانید با مراجعه به قسمت منو محصولات وب سایت عایق بهینه گستر ساندویچ پانل های ارائه شده را مشاهده کنید و برای دریاف قیمت و اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره رایگان و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید