فروش ساندویچ پانل در اصفهان

ساندویچ پانل در اصفهان

شرکت عایق بهینه گستر یکی از شرکت هایی می­ باشد که سابقه طولانی در ارائه خدمات و محصولات در زمینه خرید و فروش انواع ساندویچ پانل دارد. این شرکت انواع ساندویچ پانل مانند ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری، پشم سنگ، پشم شیشه، پلی یورتان، پلی استایرن و.. را با بهترین قیمت عرضه می کند.

 

ساندویچ پانل دیواری دراصفهان

یکی از محصو­لات پر­فروش ساندویچ پانل، ساندویچ پانل دیواری می باشد. این محصول بیشتر در دیوار سازه ها به کار می رود. جنس این نوع از ساندویچ پانل ها از موادی مانند آلوزینک و گالوانیزه می باشند. عایق میانی را نیز پلی یورتان ، پلی استایرن تشکیل می دهند.

 

ساندویچ پانل سقفی دراصفهان

یکی از انواع پر کاربرد ساندویچ پانل­ ها، ساندویچ پانل سقفی در اصفهان می­باشد. این نوع از ساندویچ پانل ها همان طور که از اسمش پیداست در سقف سازه ها به کار می رود.

به دلیل وزن سبک و طرح های گوناگون، عایق صوتی مناسب، صرفه جویی در مصرف انرژی و نصب آسان آن باعث شده این محصول از محبوبیت بالا برخوردار باشد .

 

ساندویچ پانل پلی استایرن دراصفهان

این نوع از ساندویچ پانل ها به طور گسترده در ساخت و ساز­ها بسیار کاربر­دی می باشند. این نوع از ساندویچ پانل ­ها به دلیل طرح های گوناگون و رنگ های متنوع جذاب می باشد. ساندویچ پانل پلی استایرن به دلیل وزن سبک کار آمد است و می تواند به آسانی مورد استفاده قرار بگیرد.

این ساندویچ پانل در اجزای مختلف کارخانه جات، ساختمان های صنعتی و... به کار می رود.

 

قیمت ساندویچ پانل در اصفهان

جهت خرید و مشاهده قیمت محصولات از شرکت عایق بهینه گستر برای دریافت قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل با شماره تلفن مندرج تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان و از خدمات، محصولات ارائه شده اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

 

جهت مشاوره رایگان و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید