نصب ساندویچ پانل

نصب ساندویچ پانل

نصب ساندویچ پانل با توجه به انواع آن متفاوت است.ساندویچ پانل مصالح پیش‌ساخته ساختمانی است که از یک ترکیب سبک تشکیل شده است.ساندویچ پانل از صفحات سه لایه تشکیل شده است که از یک لایه فوم عایق که بین دو لایه ورق فلزی محصور شده ساخته شده است.ساندویچ پانل از لحاظ ساختاری در دو نوع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی تولید می‌شود.

 

نصب ساندویچ پانل دیواری

در تولید ساندویچ پانل دیواری شیارهایی بر روی آن قرار میگیرد که باعث راحتی نصب ساندویچ پانل می شود. اگر میخواهید نصب پانل دیواری به درستی انجام شود باید آن را به دست یک متخصص بسپارید. ابتدا باید قبل از نصب پانل دیواری به ساختار کلی ساختمان، ارتفاع پانل ها، فاصله بین ستون ها محل نصب توجه شود.سپس در قسمت تکیه گاه باید دیوار شاسی کشی با استفاده از پروفیل آهنی صورت گیرد.به یاد داشته باشید که نصب پانل دیواری به شکل فاق و زبانه است که بعد از قرارگرفتن در جای مناسب خود به وسیله پیچ سرمته گالوانیزه مهار می شود.

 

نصب ساندویچ پانل سقفی

برای نصب ساندویچ پانل سقفی باید بررسی کنید که آیا اقدامات ایمنی لازم انجام شده است یا خیر. همچنین خطوط برق را باید بررسی شود و احتیاط ها و ایمنی را کاملاً رعایت کنید، همچنین باید به مجری نصب ساندویچ پانل سقفی توصیه شود که دستکش داشته باشد (احتیاط برش) و کفش هایی بپوشد که کفی آن نرم باشد به منظور جلوگیری از خراش و صدمه احتمالی به سطح پنل ها. هنگام بلند کردن پانل ها به طور مستقیم با جرثقیل باید یک طناب روی یک بسته ثابت شده باشد تا جابجایی بهتر پانل را فراهم سازد و مجری ساندویچ پانل سقفی بتواند آن را به هر طرف بچرخاند.

 

قیمت نصب ساندویچ پانل

برای دریافت قیمت نصب ساندویچ پانل با توجه به نوسان قیمت محصولات در بازار برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت محصولات با کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید

 

 

جهت مشاوره رایگان و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید